Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Informace budou lidstvo zajímat pořád, až skončí papírové noviny, přijde něco jiného.

Kapesní telefon nademnou nezvítězil. Aby mně řinčel v posteli když zrovna...to ne.

Ale určitě mne zajímá co se z toho technického blázince vyklube do budoucna. 

Tu smičku a most vynechte, bylo by Vás škoda.;-)

0 0
možnosti
Foto

To vám závidím. Bez telefonu jsem jako bez svého diáře.

0 0
možnosti
PK

Nevím zda se dnes píše "sepjetí" takto, za mého mládí ne. Ale k problému. Na to jak má dnes společnost k dispozici obrovské množství informací - nejen pro zábavu, ale pro ekonomiku i ostatní oblasti, tak se mi zdá ten dnešní output proti dřívějšku docela nic moc. Ceny a nezaměstnanost rostou, platí se za to co dřív bylo zadara, životní úroveň většiny klesá, output stagnuje či též klesá a to ještě jeho nemalou součástí jsou právě informační technologie. Je to divné a svobody se nenajím.

0 1
možnosti
Foto

Také si myslím, že nepíše, děkuji za upozornění. Žijeme ve zvláštní době a pro mou generace bude hodně těžké si najít své místo ve společnosti...

0 0
možnosti
  • Počet článků 54
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2203x
Napůl v Česku, napůl v Kanadě. Doma i v zahraničí se věnuji copywritingu a digitálnímu marketingu, srdce mi ale stále visí v médiích. Studuji Žurnalistiku na FSV UK. Spoluorganizuji Česko je nano a spoluvlastním firmu nanoSPACE. Hory mi přirostly k srdci, ale byla to složitá cesta na podpatcích v 2000 metrech, než jsem si uvědomila, že pořádné horské boty na hikování jsou vlastně fajn.