Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TK

Děkuji, je nutné to stále opakovat. Všechny děti by si toto měly za domácí úkol přečíst.

7 2
možnosti
JB
Foto

J70a13k27u21b 88R19o30t21h

4. 1. 2013 14:43

Slečno kolegyně, karma a veliké poděkování.VR^

Pro pana Salajku a ostatní zapšklé komanče - jistě, pravda o bolševikovi je pro bolševika vždy tendenční, že?:-P

11 3
možnosti
FS

Chtěl bych reagovat na pana Zajace,jehož vulgarita mu přinesla smazání.Já jsem si ten jeho výraz přečetl a musím říci,že je opravdu jenom tím,čím nazval mne.Prostě "inteligentní pravicový demokrat".

2 8
možnosti
JZ

J17a31n 63Z86a46j33a35c

4. 1. 2013 15:39

To víte. Tak to dopadá, když inteligentní pravicový demokrat reaguje na vypatlaného levicového komunistu.

7 4
možnosti
FS

Hezká povídka,taková tendenční, v této době strašení komunisty.

5 10
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

VR
  • Počet článků 54
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2203x
Napůl v Česku, napůl v Kanadě. Doma i v zahraničí se věnuji copywritingu a digitálnímu marketingu, srdce mi ale stále visí v médiích. Studuji Žurnalistiku na FSV UK. Spoluorganizuji Česko je nano a spoluvlastním firmu nanoSPACE. Hory mi přirostly k srdci, ale byla to složitá cesta na podpatcích v 2000 metrech, než jsem si uvědomila, že pořádné horské boty na hikování jsou vlastně fajn.