Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Když jsem se dozvěděl, že to bouchlo ve škole, tak mi zatrnulo. Jednak, že jsem před několika lety taky do jedné takové chodil (na FF UK do Celetný) a hlavně, že mi bylo těch studentů líto. Hrozně moc mě pak nadzvedly články, kde se uvádělo, jak vypatlaný Američani slaví výbuch v Praze jako "odvetu za Boston"...Pořád mají evidentně problémy rozlišit Čečnu a Českou republiku.

0 0
možnosti
Foto

Já jsem byl v tu chvíli na AV. Podle té rány jsme byli skoro přesvědčení, že pod lešením spadlo Národní divadlo.

2 1
možnosti
Foto

Já byla přesvědčená, že to je bomba..

2 2
možnosti
  • Počet článků 54
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2203x
Napůl v Česku, napůl v Kanadě. Doma i v zahraničí se věnuji copywritingu a digitálnímu marketingu, srdce mi ale stále visí v médiích. Studuji Žurnalistiku na FSV UK. Spoluorganizuji Česko je nano a spoluvlastním firmu nanoSPACE. Hory mi přirostly k srdci, ale byla to složitá cesta na podpatcích v 2000 metrech, než jsem si uvědomila, že pořádné horské boty na hikování jsou vlastně fajn.