Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Majáles by měl také ukázat, na jaké úrovni máme studenty. Dosud jsem byla požádána pouze o finanční přísspěvek na večírek, což se mi zádá velmi nízké. Pokud s nimi diskutuji, že se staví na úroneň bezdomovců, pouhým požadavkem, sklidím jen chichotání a obrátí se ke mně zády.

0 0
možnosti

Nezlobte se, ale tento blog jste po technické stránce drobet nezvládla. Čtenář se špatně orientuje v jeho autorství.... Pakliže se někoho ptáte, tak jeho odpověď by měla mít uvozovky jako citace. Takhle čtenář neví co říká dotázaný a co Vy....

Je to škoda, neboť po obsahové stránce je to dobré. Avšak tentokrát bez karmy..

1 0
možnosti
Foto

Díky za komentář, měla jsem to oddělené graficky, ale při kopírování z PAGES se mi to jako vždy rozhodilo a jako vždy jsem na to zapomněla :-) vše jsem opravila.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS