Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Souhlasím. Taky mi to připadne jako parodie - nebo se z toho možná vyklube nějaká promo akce. Uvidíme. Ale rádia už se chytla, sledovanost na you tube roste, co víc si může Nikola Tučková (nebo její tým) přát. Dobře promyšlený tah, jen teď netuším kam vede.

1 0
možnosti

M64i16c52h89a80l 33R52y85b79a

12. 3. 2013 23:18

Dáša Nováková a Stáňa Poláková.......

;-D

1 0
možnosti

Jé a já myslela, že je to o Vás... Ale i tak je na Vás pěkný pohled:-)

3 2
možnosti

Slyšela jsem to v rádiu. Je-li to myšleno vážně, je to příšerné - textem, zpěvem, děsivou angličtinou i češtinou. Je-li to "vtipné", pak je to tak slabé, že tam hunor není možné najít. :-(

0 0
možnosti

znate to, v ceske populaci mladych bylo zjisteno, ze 70% z nich je stastna a spokojena se svym zivotem, zbylych 30% nema na drogy penize...

ale k veci: ani za pikosekundu jsem nepochyboval, ze si holky pr.srandu nedelaj, o to hur pro me, pro ne ne - oni jsou zjevne "nad veci"

ale trosku zahulit by jim neuskodilo, treba by ty pohyby pred kamerou pak nebyly tak trapne aranzovany....

pisete pekne! libi

preju fajn den

0 1
možnosti
Foto

Mně to jako legrace připadlo dosti skvělé a pokud se autorko neurazíte, tak jste si s interpretkou na první pohled dost podobné. Při hlubším zahledění se do oken pak již samozřejmě ne.

2 2
možnosti
Foto

Dobré odpoledne, neurazím. Když jsem se jí pokoušela na fb kontaktovat, tak jsem si říkala to samé, že vyhlížím dost podobně, tak by mi mohla i odepsat. Bohužel mi neodepsala, zatím.

0 0
možnosti

kill it! kill it with fire!!!

1 0
možnosti

M88i79c63h25a67l 86R61y10b50a

12. 3. 2013 23:19

...before it lays eggs;-O

0 0
možnosti

Smajlík chytající se za hlavu. (obouruč).

2 0
možnosti

To video nemá chybu :-)

Uvidíme, co z té holčiny ještě vypadne. Témat ke zpracování je dost. :-) R^R^R^R^

0 0
možnosti

no vidíte, vy tomu ještě uděláte reklamu

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS