Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
L

laduk

21. 8. 2012 23:09
hm..

Peking je velkoměsto, kde za prosklenou stěnou autosalónu vidíte nejdražší Ferrari, večer pitomým turistům nabízejí za pár stovek "pravé" Rolexky, na hlavní třídě je kilometr dlouhá řada stánků, které mají v sortimentu i opékané červy na špejli a kde prodávají jsou oblečení jak pode standardů MacDonalds, v mizejících starých uličkách najdete turistické hotýlky, kde vám kromě ubytování a jídla zajistí výlet kamkoli a hlavně na Velkou zeď, na vlakovém nádraží si připadáte jako na luxusním letišti, takhle bych charakterizoval Peking

0 0
možnosti
R

RHS

21. 8. 2012 18:38
Hezké

Hezké, jen je třeba dát si pozor na přílišné zobecňování. 14 dní je velmi málo na poznání a porozumění tak rozdílné kultuře. Žil jsem v JV Asii několik let, v Číně jsem byl za tu dobu mnohokrát, v samotném Pekingu asi 4x, přesto jsem jí neustále fascinován a cítím, jak málo o této zvláštní zemi vím.

A že se s Vámi chtěli Číňané  fotit? To se mi nezdá, vzhledem k Vámi zveřejněným fotkám, nijak zvláštní:-). O snímek se mnou, pokud si vzpomínám, v Číně nikdo nestál. Zato v Indonesii jsem na tom byl přesně tak jak popisujete. Asi mají méně náročná estetická měřítka.

Mějte se a pište, R.

1 0
možnosti
LK

Endijka

21. 8. 2012 19:32
Re: Hezké

Děkuji,snažila jsem se jen psat,jak to na mě poprve v Číně působilo :) ale věřím, že to je jiné,kdyz tam člověk žije. A fotili si nás všechny :D tak nevím :)

0 0
možnosti
  • Počet článků 54
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2203x
Napůl v Česku, napůl v Kanadě. Doma i v zahraničí se věnuji copywritingu a digitálnímu marketingu, srdce mi ale stále visí v médiích. Studuji Žurnalistiku na FSV UK. Spoluorganizuji Česko je nano a spoluvlastním firmu nanoSPACE. Hory mi přirostly k srdci, ale byla to složitá cesta na podpatcích v 2000 metrech, než jsem si uvědomila, že pořádné horské boty na hikování jsou vlastně fajn.