Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak nevím, zda se mám radovat, že pracovní list Velká Hora tiché poezie, který jsem vytvořila pro septimu A v roce 2011, se objevuje na blogu mé bývalé studentky. Důvody k radosti tu určitě jsou, můj text jste poupravila, poznámkovým aparátem jste dokázala, že umíte pracovat s odbornou literaturou a informacemi. Nicméně Váš příspěvek ve mně vyvolává i otázky: Co vede studentku k tomu, že zveřejní práci své češtinářky na svém blogu? Zvažovala byste uveřejnění tohoto příspěvku, kdybych list "publikovala" na nějakém metodickém portálu či v tištěné podobě? Kdybych byla spisovatelka či novinářka a ne jen učitelka? Musím tedy dodat, že spíše než radost pociťuji smutek a lítost.

Má někdo z učitelů obdobné zkušenosti? Existuje proti tomuto chování obrana?

0 0
možnosti
  • Počet článků 54
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2203x
Napůl v Česku, napůl v Kanadě. Doma i v zahraničí se věnuji copywritingu a digitálnímu marketingu, srdce mi ale stále visí v médiích. Studuji Žurnalistiku na FSV UK. Spoluorganizuji Česko je nano a spoluvlastním firmu nanoSPACE. Hory mi přirostly k srdci, ale byla to složitá cesta na podpatcích v 2000 metrech, než jsem si uvědomila, že pořádné horské boty na hikování jsou vlastně fajn.