Cestování

Lucie Kůsová

Co jsme radši o práci v Kanadě nepsali: Temná strana hezkých obrázků na Facebooku

Po příjezdu do místa, ze kterého jsme zveřejňovali dechberoucí fotky hor, jsem se psychicky zhroutila na našem pokoji 2x2 metry a jednou sdílenou kuchyní pro 40 lidí a jednu myš.

15.5.2018 v 12:41 | Karma článku: 22.77 | Přečteno: 1729 | Diskuse

Lucie Kůsová

Jak jsme v Číně vyhráli válku v konzervě od sardinek

Neviděla jsem čínské metro, zato jsem zažila několik hodin na vlakovém nádraží v den, kdy zkolabovala letecká doprava. Zhroutila se kvůli nočnímu dešti, který zaznamenaly více v Čechách, než my v hotelovém pokoji.

14.4.2013 v 9:43 | Karma článku: 16.67 | Přečteno: 934 | Diskuse

Lucie Kůsová

Čína: Co se hýbe, patří na pekáč

Začněme známým vtipem: Manželský pár vejde do čínské restaurace a uvidí naporcovaného psa. „Ježkovy oči!” zajíkne se žena. Přiběhne k ní malý Číňan s bločkem a povídá: „Už se to nese, paní.

2.9.2012 v 22:20 | Karma článku: 16.95 | Přečteno: 2355 | Diskuse

Lucie Kůsová

Peking aneb uteč Číně, jestli to dokážeš

“Ten jüan! Three!” Tahá mě babka za ruku, cení na nás pět zubů svého děsivého úsměvu a hází po nás kýčovité šátky. Procházka hrobek Ming se tak mění v útěk před prodavačkou hadrů.

31.8.2012 v 22:04 | Karma článku: 10.80 | Přečteno: 1120 | Diskuse

Lucie Kůsová

Peking, zašlá velkolepost plivající v říši smogu

“Nepijte vodu z kohoutku v hotelu ani jí raději nepoužívejte k čištění zubů. Můžete ji zkusit převařit ve varné konvici. Buď to vyjde, nebo taky ne,” dostáváme instrukce už v Dubaji, kde máme čtyřhodinové mezipřistání. Jsme všichni dostatečně vyděšeni, že v příštích čtrnácti dnech vzorně využíváme jen balenou vodu, ať se jedná o čištění zubů nebo vaření čaje. Já ale silně pochybuji, že v restauracích ten čaj dělají z balené vody.

21.8.2012 v 17:36 | Karma článku: 10.80 | Přečteno: 1134 | Diskuse
Počet článků 54 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 2149

Napůl v Česku, napůl v Kanadě. Doma i v zahraničí se věnuji copywritingu a digitálnímu marketingu, srdce mi ale stále visí v médiích. Studuji Žurnalistiku na FSV UK. Spoluorganizuji Česko je nano a spoluvlastním firmu nanoSPACE. Hory mi přirostly k srdci, ale byla to složitá cesta na podpatcích v 2000 metrech, než jsem si uvědomila, že pořádné horské boty na hikování jsou vlastně fajn.