Ano bude líp, za Úsvitu i při Stmívání

Pokud se všechny politické strany dostanou do Poslanecké sněmovny, budeme se mít opravdu dobře, zjišťuji při jízdě do Prahy.  

V Česku se můžeme těšit na čokoládovny a sýrárny, večeřet asi začneme moje milované fondue. S Úsvitem přijde totiž i druhé Švýcarsko. Jde o něco podobného jako ve Stmívání (Twilight, Stephenie Meyerová), akorát místo Edwarda Cullena (upír daleko nepadá od Japonce) zde vystupuje Okamura s Bártou, místo nekonečné lásky slibují lepší zítřky. ANO, bude líp, přikyvuje Babiš. Ten nám zas zdvojnásobí minimální mzdu, pokud už zjistil, co to je. To, abych nějakou mzdu vůbec dostala, zařídí ODS. Ta chce mladým lidem dát první práci, první byt. Kdyby měli volební právo puberťáci, došlo by i na první sex. Naštěstí je až od osmnácti, mám totiž pocit, že by to jinak mohlo zavánět bordelem.

A až budeme vydělávat majlant, zeptáme se v TOP09, kde ví, kam jdou. Já doufám, že to bude Kanada a bude to spojené s rušením víz. Je to toiž pěkná buzerace. Ta fajfka na billboardu ve mně ale spíš probouzí asociaci s Key Westem (maj tam totiž skvělý doutníky).  Florida taky není špatná, třeba plánují letenky zadarmo. Pak přijde na řadu ČSSD, ta nám postaví rychlodráhu za dvacet miliard z Hlavního nádraží na letiště Václava Havla. Prý to má zaplatit z větší části Evropská unie. Na tu bych ale moc nespoléhala, když nám teď hrozí, že přijdeme o desítky miliard, protože nemáme jako jediní zákon o státních úřednících. Pan prezident se za nás naštěstí na návštěvě v Bruselu přimlouval, snad to tedy vyjde.

Abychom zbytečně nerozhazovali peníze za tu cestu vlakem na letiště, musí se do PS dostat i SPOZ. Ta slibuje, že budeme jezdit vlakem mimo špičku zadarmo. Jen nevím, co budu dělat, až mi poletí letadlo ve špičce, jestli platit nebo raději jet v jinou dobu a čekat. KDU už není žádný troškař, pár let odpočívala, a nejspíš za tu dobu našla všelék, slibuje, že to tady dá všechno do pořádku. Snad to nezahrnuje i nějaké úklidové komando, na to jsou přece jen experti komunisti. Zelení, kteří to jdou všechno změnit, by mohli raději navrhnout, že každému občanovi jednou za 10 let proplatí výlet na Nový Zéland, tam je to přece jen dostatečně zelený a ještě jsem tam nebyla. 

Hlavu vzhůru, bez úsměvu to nejde! Proto v PS nesmí chybět Bob a Bobek. Bobka bude hrát Bobošíková a Boba zastane prý Klaus. Vůbec se Klausovi nedivím, že ten cirkus podporuje. Kdo jiný Vás dokáže rozesmát po dvou slovech, Vážení spoluobčané. Krom toho tvrdí, že se bude rvát za nás, možná se tedy chystá něco jako Hunger Games. 

 

Taky se už tak těšíte? Jen mi je líto, že Švýcarsko nemá moře. Ale zase lepší, než z nás dělat další Řecko, no snad si to teda nespletou.

 

Jízdu zakončil billboard ZOO Praha. A nebyla to reklama na PS.


 

Autor: Lucie Kůsová | sobota 21.9.2013 16:48 | karma článku: 18,88 | přečteno: 891x
  • Další články autora

Lucie Kůsová

Mám velká prsa a miluji politiku

12.3.2013 v 12:16 | Karma: 18,20

Lucie Kůsová

Heslo generace: Všude a se vším

18.2.2013 v 20:21 | Karma: 10,52

Lucie Kůsová

Krví nespoutaný Tarantino

16.1.2013 v 16:34 | Karma: 9,35
  • Počet článků 54
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2203x
Napůl v Česku, napůl v Kanadě. Doma i v zahraničí se věnuji copywritingu a digitálnímu marketingu, srdce mi ale stále visí v médiích. Studuji Žurnalistiku na FSV UK. Spoluorganizuji Česko je nano a spoluvlastním firmu nanoSPACE. Hory mi přirostly k srdci, ale byla to složitá cesta na podpatcích v 2000 metrech, než jsem si uvědomila, že pořádné horské boty na hikování jsou vlastně fajn.